Sunday, May 21, 2017

onderweg

...naar Salcombe, daar heb ik dus geluncht. Heel klein stukje met de boot gedaan, was ook wel eens leuk om de kust vanaf het water te zien. Om op de boot te komen, gingen we met die tractor het water in, daar kwam de boot dan in de V aan de achterkant van de tractor 🚜 tegen aan te liggen om over te stappen...geinig. Wandeling na de lunch was ook nog erg mooi, weinig foto's genomen, het is allemaal zee en rotsen en groene vlakten en bloemen...verveelt niet hoor, maar denk op de foto musschien wel. Nog een bijzondere vogel gezien de cirl bunting (cirlgors), nee geen foto, komt alleen hier voor (en in Zuid Europa). En ook 2 puttertjes. De weg naar de farm waar ik overnacht stond niet aangegeven, dus ik ben maar dwars door de velden gegaan. Erg handig, de kaart op de telefoon! Moest wat hekken over klimmen en de koeien waren niet blij met mij, stond een stier bij, maar die was gelukkig net zo schrikachtig als de koeien en ging ook opzij...ik dacht, dan zullen er ook nog wel wat honden op me af komen, maar de twee sheep dogs lagen te slapen op het erf...begonnen pas te blaffen toen ik ze floot, en wilden wel aangehaald worden, een heeft blauwe ogen. Fijn welkom met Engelse thee en cake, ik hoor net dat het recept daarvan koken van ingrediënten omvat...en dat ie lang goed vers blijft...morgen krijg ik het recept :-)

No comments: