Tuesday, May 24, 2022

greg’s hut

Bothy waar ik heb geslapen. Mick, een andere pennine wayfarer was hier al toen ik om 18.15 aankwam en een uur later kwam Jim, een Canadees, nog aanfietsen. Die was op de fiets over Cross Fell, en zat er aardig doorheen. Ging gelijk slapen, heb hem nog wel wat koekjes opgedrongen.
Ik heb prima geslapen met oordoppen in, nodig ivm snurken en krakende expedmatje.

Vandaag mist en wolken, blij dat ik gisteren van het uitzicht op Cross Fell en High Cup Nick heb kunnen genieten. Korte dag vandaag, want ik heb 2 overnachtingen geboekt in een airbnb in Garigill. Rust- en wasdag :-). Komt heel goed uit, want vandaag en morgen echt slecht weer. Kunnen mijn schoenen misschien weer drogen na alle nattigheid van gisteren. Heb een stukje eigen route gedaan van High Cup naar Knock Old Man, dat was leuk, maar nogal nat. Een mooi avontuur weer.
Ik zit nu nog lekker aan de koffie, kan niet te vroeg aankomen bij de airbnb.

1 comment:

Marijke said...

Jammer van de nattigheid, enjoy the Airbnb!