Thursday, September 19, 2019

PW, day 5

Top Withins, wellicht de inspiratie voor Wuthering Heights van Emily Brontë, die met haar zussen in Haworth woonde, hier vlakbij.
Hier kom ik Mark en Mojo weer tegen en we lopen samen verder naar Cowling. Mark loopt wat moeilijk, had gisteren een erg lange dag en kan wel wat afleiding gebruiken....ik help hem op het bankje ook zijn blik (!) peren op te eten. Normaal niet echt mijn ding, maar ja ;-)

Het goede weer houdt helaas niet aan, er volgen een aantal heftige regenbuien en ook is er veel regen voorspeld voor de nacht en volgende ochtend. Op de camping in Cowling hebben ze ook hutten, helaas mogen daar geen honden in...uiteindelijk mogen we de hobbit hut huren als Mojo aan de lijn blijft. Wat een verschil met de hut van gisteren....de hobbit hut is een bedompte houten tent...ik laat hem aan Mark en Mojo en zet mijn tent ernaast. Wel fijn dat op de camping ook een hutje voor kampeerders is met waterkoker en magnetron. Mark haalt bier en pizza, ik mag niets betalen, zo blij is hij met de hobbit hut.

No comments: